ENGLISH
3D Artist with love for bringing worlds to life.
I thrive on the entire game art pipeline—from the first spark of a concept to a polished, game-ready asset. Designing environments and props isn’t just about making something look good; it’s about storytelling, mood, and creating spaces that feel alive.
With a strong foundation in modeling, texturing, and optimization, I balance artistic vision with technical precision. Unreal Engine and Unity are my creative playgrounds, where I experiment, problem-solve, and push visuals while keeping performance in mind.
For me, 3D art is an ever-evolving craft, and I’m always excited to learn, collaborate, and explore new ways to bring ideas to life.
NEDERLANDS
3D Artist met een liefde voor het tot leven brengen van werelden.
Ik beheers de volledige game-art pipeline—van het eerste concept tot een afgewerkt, game-ready asset. Omgevingen en props ontwerpen gaat voor mij verder dan alleen esthetiek; het draait om storytelling, sfeer en het creëren van ruimtes die echt tot leven komen.
Met een sterke basis in modelleren, texturen en optimalisatie combineer ik artistieke visie met technische precisie. Unreal Engine en Unity zijn mijn creatieve speelvelden, waar ik experimenteer, problemen oplos en visuals naar een hoger niveau til zonder performance uit het oog te verliezen.
Voor mij is 3D-kunst een voortdurend evoluerend vak, en ik ben altijd enthousiast om te leren, samen te werken en nieuwe manieren te ontdekken om ideeën tot leven te brengen.