Dimaprom ontwikkelt en implementeert effectieve digitale marketing & E-commerce strategieën om de bedrijfsdoelstellingen te behalen en overstijgen van zowel start-ups, KMO’s als beursgenoteerde internationale ondernemingen, en zowel retailers als direct to consumer A-Brands.
Wat kunnen wij voor je betekenen?
- Je merknaam & bedrijf laten groeien, zowel online als offline.
- Meer bezoekers en verkoop genereren, zowel via je website als in je fysieke winkels.
- Je omzet en winst maximaliseren, klantbehoud en customer lifetime value verhogen.
Hoe doen we dit?
- Efficiënt promoten van je producten en diensten aan je doelpubliek.
- Inspelen op het online & offline (aankoop-)gedrag van je klanten, prospecten en doelgroepen.
- Verhogen van de conversie- & verkoop ratio van je website, online marketing kanalen en fysieke verkooppunten
- Fine-tunen van jouw ideale mediamix met de hoogste return on investment.
Geschiedenis & Team
Zaakvoerder Fries Defauw heeft meer dan 20 jaar ervaring jaar ervaring & expertise in performance en omnichannel marketing in sectoren als retail, travel, automotive, farmaceutica, financiën, energie, gezondheidszorg, uitgeverijen, ... en dit zowel aan de zijde van het agency als de klant.
Hij werkte sinds 2003 onder meer als online marketeer voor Mediadis, Sonica & Free Record Shop, startte in 2011 Dimaprom op, en werkte sindsdien voltijds als freelance online marketing consultant voor KMO’s, Lead Generation websites, performance agencies, omnichannel retail partners en direct to consumer brands zoals Smartphoto, Nayan, Frucon, FairEtail, Point-Blank, Devizio & Primera Solutions.
In 2021 sluit ook Wouter Dewolf zich aan bij Dimaprom. Wouter heeft een marketing achtergrond en 20 jaar ervaring met front- end en back-end van websites, SEO-optimalisatie, data-analyse, productpositionering, gebruiksvriendelijkheid en online marketing. Sinds 2021 is hij ook actief op het vlak van SEA, Display & Video & Social Media.