Hallo, aangenaam ik ben Olivier.
Bijna 2 jaar ben ik actief als freelance ‘Digital Performance Marketeer’. Zelf heb ik meer dan 6 jaar ervaring in de digitale wereld, gaande van het opzetten van campagnes, strategisch werk, opvolgen en analyseren, rapporteren en sales. Deze ervaring heb ik opgedaan in agencies, maar ook als zelfstandige.
Dit alles heeft als voordeel dat ik het zowel op strategisch vlak alsook op uitvoerende taken (opzetten van campagnes) mijn ding kan doen. Daardoor zie ik vaak het totale plaatje, wat ik zeker als meerwaarde zie.
Ik heb ervaring op projecten van kleine tot middelgrote ondernemingen, maar heb ook gewerkt op de campagnes van bedrijven zoals Bpost, ING, AP Hogeschool, Rode Kruis Vlaanderen, Stellantis, Fever-Tree,... Op al deze namen heb ik gewerkt als Digital Performance Marketeer.
Reeds gebruikte tools: Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, Google Analytics 4, Google Data Studio, Linked In Ads, Tik Tok Ads, Snapchat Ads,...
Ik zie er alvast naar uit om nieuwe mensen en projecten te leren kennen. En om daar mijn steentje bij te dragen om een zo optimaal mogelijk resultaat te behalen.